ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროების კვლევა

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევა ,,ინკლუზიური განათლების ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დაგეგმვისა და განხორციელების პრაქტიკის გაუმჯობესება“

2017–2018 სასწავლო წელს სურამის #4 საჯარო სკოლაში ვაწარმოე ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევა. 

კითხვარი მშობლებისათვის
1.იცნობთ თუ არა, თქვენი შვილის საგნობრივ ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას?
ა) დიახ                    ბ) არა                        გ) ნაწილობრივ
2. მიღებული გაქვთ თუ არა ინფორმაცია სსსმ მოსწავლის შეფასების პრინციპის შესახებ?
ა) დიახ                    ბ) არა                        გ) ნაწილობრივ
3.ღებულობთ თუ არა ობიექტურ კომენტარს შვილის მიღწევების შესახებ?
ა) დიახ                    ბ) არა                        გ) ნაწილობრივ
4.გეხმარებათ თუ არა სსსმ მოსწავლის განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება აკადემიური დონის დადგენაში?
ა) დიახ                    ბ) არა                        გ) ნაწილობრივ









კითხვარი მოსწავლეებისათვის
1.რა სიხშირით აძლევს მასწავლებელი  სსსმ მოსწავლეებს დავალებებს გაკვეთილზე?
ა) ყოველთვის              ბ) ზოგჯერ           გ) იშვიათად
2. რთავენ თუ არა სსსმ მოსწავლეებს კოლაბორაციულ სასწავლო აქტივობებში?
ა)ყოველთვის              ბ) ზოგჯერ           გ) იშვიათად
3. რამდენად ხშირად აფასებენ სსსმ მოსწავლეებს განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებით?
ა)ყოველთვის              ბ) ზოგჯერ           გ) იშვიათად











კითხვარი მასწავლებლებისთვის

სახელი, გვარი-----------------------------------

1. ვინ ჩაითვლება სსსმ მოსწავლედ?


2. როგორ უნდა მოვიქცეთ, როდესაც კლასში სსსმ მოსწავლე სწავლობს?

  
3. რას ნიშნავს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა მოსწავლისათვის?


4. ინკლუზიური განათლების შესაბამისად, სწავლების რომელ მეთოდოლოგიას მიმართავთ?


5. რამდენად ხშირად აწარმოებთ სსსმ მოსწავლის აკადემიური მიღწევების მონიტორინგს ისგ-ის შესაბამისად?


6.რა როლი ეკისრება მასწავლებელს ისგ-ის შედგენის დროს?































Комментариев нет:

Отправить комментарий